Brev:
Dagsrytme - hvornår?
6. juni 2017
Alder:
5 mdr.
Dagsrytme - hvornår?
Hej, og tak for dine seneste svar!
Jeg er lidt nysgerrig om hvornår jeg kan forvente min dreng får en nogenlunde fast rytme i løbet af dagen? Mht mad, lure, sengetid om aften og sådan...
Som det ser ud nu kan han vågne om morgenen mellem kl. 04-07.30, sove 2-5 lure i løbet af dagen og gå i seng mellem 18-21.
Trods mange udfordringer fuldammer jeg stadig og fortsætter til han om 2 uger fylder 6 mdr. hvor vi så småt starter op med BLW. (Venter måske lidt for at få styr på hans mave først)
Han vil igen sove i barnevognen (jubiiii), men uanset hvor og hvordan han falder i søvn vågner han efter 30 min. Sover han i barnevognen kan jeg ikke hjælpe ham videre i søvnen, men ammer jeg ham i søvn kan jeg oftest amme ham videre hvis han sover på mig/i min seng. Det har været sådan den sidste måned til halvanden.
Mon ikke også det spiller rigtig meget ind på hans rytme som så bliver ødelagt der?
Udover det vågner han ofte af ondt i maven, og skal ammes for at kunne komme af med afføring. Han har en rift ved endetarmen som vi er ved at komme af med, og skjult forstoppelse og får nu laktulose. (Som jeg håber snart virker!!!) vi startede på laktulose for ca en uge siden...
Når vi engang er ovre alt det her, vil jeg så kunne forvente ham begynder og få en lidt mere fast rytme? Og hvordan hjælper jeg ham bedst til det?
Tak :)